Задачі з теми: "Розрахунок суми або кількості елементів масиву, яка задовольняють деякій умові"

11.54. Дано масив. Знайти:
а) суму елементів масиву, значення яких не перевищує 20;

Майбутній код

Код в розробці
б) суму елементів масиву, більших за числа а.
11.55. Дано масив цілих чисел. Знайти:
а) суму непарних елементів;
б) суму елементів, яка кратні заданому числу;
в) суму елементів масиву, кратних а або b.
11.56. Визначити суму другого, четверного, шостого і т.д. елементів одновимірного масиву.
11.57. Відомі дані про кількість опадів, які випали за кожний з днів лютого. Знайти загальну кількість опадів, які випали по парним числам місяця.
11.58. Відомі дані про кількість опадів, які випали за кожний з місяць року. Знайти загальну кількість опадів, які випали в березні, червні, вересні і грудні.
11.59. Визначити частку від ділення суми додатніх елементів масиву на модуль суми від’ємних елементів.
11.60. Дано масив цілих чисел. З’ясувати:
а) чи вірно, що сума елементів, які більші 20, перевищує 100;
б) чи вірно, що сума елементів, які менші 50, є парним числом.
11.61. Відомі дані про кількість опадів, які випали за кожний з днів лютого. Чи вірно, що по парним числам випало більше опадів, ніж по непарним.
11.62. Відома кількість жителів, які проживають у кожному з будинків вулиці. Будинки з непарними номерами розміщені розміщені на по один бік вулиці, з парними - по другий. На якій стороні вулиці проживає більше жителів?
11.63. Дано масив. Визначити кількість невід'ємних елементів.
11.64. Дано масив цілих чисел. Визначити:
а) кількість елементів, відмінних від останнього елемента;
 б) кількість елементів, кратних а.
11.65. В масиві зберігаються дані про кількість опадів за усі дні лютого. Визначити кількість днів, коли опадів не було.
11.66. В масиві зберігаються дані про оцінки 25 учнів по хімії. Визначити кількість учнів з низьким рівнем знань по хімії.
11.67. В масиві зберігаються дані про загальну вартість товарів, які продані за кожний день березня. Визначити кількість днів, в яких вартість проданих товарів перевищила значення s.
11.68. Зріст кожного із 22 учнів класу подано у вигляді масиву. Визначити кількість учнів, зріст яких не перевищує r.
11.69. Визначити кількість елементів масиву, які належать проміжку від а до b (значення а і b вводяться з клавіатури; b>a).
11.70. В масиві записані результати 20 ігор футбольної команди (якщо гра зацінчилась виграшем даної команди, то записано число 3, програш – 0, нічия – 1). Визначити загальну кількість виграшів і нічиїх даної команди.
11.71. В масиві записані оцінки учня по 10 предметам в 5-бальній системі. Визначити загальну кількість четвірок і п’ятірок.
11.72. Визначити кількість додатних і від’ємних елементів масиву.
11.73. Дано масив цілих чисел. Визначити кількість парних елементів і кількість елементів, які закінчуються цифрою 5.
11.74. В масиві записані результати 20 ігор футбольної команди (якщо гра закінчилась виграшем даної команди, то записано число 3, якщо команда програла, то записано число 2, якщо гра закінчилась нічиєю - 1). Визначити кількість виграшів, кількість нічиїх і кількість програшів даної команди.
11.75. В масиві записані  оцінки по іноземній мові кожного з 22 учнів класу. Визначити кількість оцінок високого рівня, кількість середнього рівня, кількість достатнього рівня і кількість початкого рівня.
11.76. Знайти кількість пар сусідніх елементів масиву, які є парними числами.
11.77. Знайти кількість пар сусідніх елементів масиву, які закінчуються нулем.
11.78. Знайти число елементів масиву, які більші за своїх "сусідів", тобто попереднього та наступного.
11.79. Дано масив дійсних чисел. Зясувати:
а) чи вірно, що кількість додатніх елементів не перевищує 5;
б) чи вірно, що кількість елементів, які не більше 50,55, кратна чотирьом.
11.80. Відомо зріс 30 учнів школи. Скільки з них мають зріст більше 170 см? Чи можна зформувати баскетбольну команду (в команді повинно бути не менше п’яти гравців ростом більше 170 см)?
11.81. Відомі дані про кількість опадів, які випали за кожний з днів березня. Чи вірно, що опадів не було 10 днів на місяць?
11.82. Знайти середнє арифметичне елементів масиву, які більші за 10.
11.83. Знайти середнє арифметичне елементів масиву, які менші деякого числа m.
11.84. В масиві зберігаються відомості про кількість опадів за кожний з днів серпня. Визначити середню кількість опадів, які випали в дні, коли йшов дощ.
11.85. Знайти середнє арифметичне  додатніх і від’ємних елементів масиву.
11.86. Маса кожного з 25 людей зберігаються в масиві. Люди, які мають більше 100 кг, будемо умовно називати повними (відомо, що є, принаймі, одна така людина). Визначити середню масу повних людей і середню масу інших людей.
11.87. Зрости 22 учнів класу представлено у вигляді масиву. Зріст хлопчиків умовно задана від’ємними числами. Визначити середній зріст  хлопчиків та середній зріст дівчаток.
11.88. Відомо вартості декількох марок легкових автомобілів і мотоциклів. Чи вірно, що середня вартість встомобілів перевищує середню вартість мотоциклів більше ніж в 3 рази? Вартість одного ввтомобіля перевищує $5000, що більше вартості будь-якої марки мотоцикла.
11.89. Відомо зріст кожного учня класу. Зріст хлопчиків умовно задано від’ємними числами. Чи вірно, що середній  зріст хлопчиків перевищує середній зрісь дівчаток більше ніж на 10 см?
11.90. Дано масив. Визначити кількість елементів, більших суми усіх елементів масиву, і надрукувати їх номера.
11.91. Дано масив. Знайти кількість елементів, значення яких більша середнього значення мінімального і максимального елементів масиву, і надрукувати їх номера.
11.92. Зріст 25 учнів класу представлені у вигляді масиву. Визначити кількість учнів, зріст яких більше середнього зросту по класу.
11.93.  В масиві записана інформація про вартість 20 видів товарів. Визначити, скільки видів товарів мають вартість меншу, ніж середня вартість усіх видів товарів.
11.94. Кількість опадів (в міліметрах), які випали за кожний з днів січня, зберігаються в масиві. Визначити кількість днів, коли випало опадів більше, ніж в середньому за один день місяця, і надрукувати їх дати (числа місяця).
11.95. В масиві записані оцінки по інформатиці 22 учнів класу. Визначити кількість учнів, оцінка яких менша середньої оцінки по класу, і вивести номера елементів масиву, які відповідають таким учням.
11.96. Відома кільксть опадів (в міліметрах), які випали в Києві за кожний рік з початку століття. Визначити середню кількість опадів і відхилення від середнього значення для кожного року.
11.97. Знайти елемент, найбільш близький до середнього значення усіх елементів масиву.
11.98. Дано масив із 20 елементів. Знайти п’ять сусідніх елементів, сума значень яких максимальна.
11.99. Визначити температуру повітря за кожний з днів липня. Визначити, які із семи розміщених поряд днів були самими теплими.
11.100. Визначити, чи є в одновимірному масиві однакові елементи.
11.101. Визначити, чи є в одновимірному масиві тільки два однакових елемента.
11.102. В одновимірному масиві є тільки два однакових елементи. Знайти їх.
11.103.* Дано масив ненульових цілих чисел. Визначити, скільки разів елементи масиву при перегляді від його почачку змінюють знак. Наприклад, в масиві 10, -4, 12, 56, -4, -89 знак змінюється 3 рази.
11.104.* В масиві від 20 елементів числа утворюють неспадну послідовність. Декілька елементів, які йдуть поряд, рівні між собою. Знайти кількість таких елементів. Скільки різних чисел є в масиві?
11.105.* В масиві із 30 елементів числа утворюють неспадну послідовність. Знайти кількість різних чисел в масиві.
11.106.* Дано масив цілих чисел. Розглянути відрізки масиву (групи, які йдуть поряд), які складаються з непарних чисел. Отримати найбільшу із довжин цих відрізків.