Організація обчислень під час введення даних

7.14. Дано дійсні числа а1, а2, …, а8. Визначити суму тих із них, які більші за 10,75.
Вхідні дані
Вихідні дані
5.3
11.2
8.56
1.09
6.01
16.3
7.8
3.9
27.5

s=0
for i in range(8):
     a=float(input())
     if a>10.75:
          s+=a
print(s)

Код в розробці
7.15. Дано натуральне число n і дійсні числа b1, b2, …, bn. Визначити суму тих дійсних чисел, які більші за р.
Вхідні дані
Вихідні дані
n = 5
p = 5.9
6.8
3.1
5.84
1.06
7.7
14.5
7.16. Дано цілі числа d1, d2, …, d10. Визначити суму тих з них, які є парними.
Вхідні дані
Вихідні дані
5
4
22
31
85
17
169
12
21
6
44
7.17. Дано натуральне число m і цілі числа x1, x2, …, xm. Визначити суму тих цілих чисел, яка кратні числу n.
Вхідні дані
Вихідні дані
m = 8
n = 7
35
17
27
14
40
72
70
81
119
7.18. Дано цілі числа a1, a2, …, a20. Знайти суму a2 + a4 + a6 + … . Оператоа циклу з кроком, відмінним від 1 і від -1, не використовувати.
7.19. Дано дійсні числа с1, с2, …, с15. Знайти -с1 - с3 - с5 - … .
7.20. Дано натуральне число n і цілі числа а1, а2, …, an. Отримати:
а) a1 - a2 + a3 - …;
б) a1 + an;
в) a1 - a2.
7.21. Відомі дані про вартість кожного товару з групи. Знайти загальну вартість тих товарів, вартість яких більша 1000 грн. (кількість таких товарів невідома).
7.22. Відома вартість про кількість сторінок в кожній із декількох газет і в кожній із декількох журналів. Число сторінок в газеті не більше 16. Знайти загальну кількість сторінок в усіх журналів (кількість журналів невідома, але відомо, що об’єм будь-якого журналу перевищує об’єм будь-якої газети).
7.23. Відомі дані про кількість опадів, які випали за кожний з днів місяця. Визначити загальну кількість опадів, які випали другого, четвертого і т.д. числа цього місяця. Оператор циклу з кроком, відмінним від 1 і -1, не використовувати.
7.24. Відома кількість дітей, які навчаються в усіх перших класах, в усіх других, … і в усіх одинадцятих. Визначити загальну кількість дітей, які навчаються в перших, третіх, п’ятих і т.д. класах школи. Оператор циклу з кроком, відмінним від 1 і -1, не використовувати.
7.25. Відомі оцінки по інформатиці кожного учня класу. Визначити кількість оцінок високого рівня (10, 11 або 12 балів).
7.26. Відома кількість про температуру повітря протягом місяця. Визначити, скільки разів температура опускалась нижче 0 С.
7.27. Дано дійсні числа b1, b2, …, b8. Визначити кількість тих з них, які менші 100.
7.28. Дано натуральне число n і цілі числа a1, a2, …, an. Визначити:
а) кількість чисел ai, які більші р;
б) кількість чисел ai, які закінчуються на 5;
в) кількість чисел ai, які кратні числу k.
7.29. Відомі оцінки по хімії кожного з учнів класу. Визначити кількість оцінок високого рівня (10, 11 або 12 балів) і кількість низького рівня (1, 2 або 3 балів).